zondag 8 september 2013

Feestje!!!

 
Vandaag hadden we feest!! Aimy is 2 jaar geworden ....
Hieperdepiephoeraaaaa!!
 
 
 
Een tijdje geleden maakte ik al deze leuke uitnodigingskaart via internet.
Je kan je kaartje helemaal naar wens maken.
 
Maar vandaag was het dan zover. 2 jaar.
Ik weet het, cliché.. maar wat gaat de tijd ontzettend snel <3
 
De voorbereidingen begonnen al op tijd ;)
Ik had nog hele mooie slingers van haar eerste verjaardag die ik weer kon gebruiken.
Ook maakte ik zelf slingers. En natuurlijk werden er veel ballonen en honeycombs opgehangen..
 
Ik had een "2" van piepschuim en deze beklede ik met mooie servetten en lint.
Het was de bedoeling om deze aan de deur te hangen... maar aangezien het maar bleef regenen heb ik de 2 op de tafel gezet waar alle hapjes en drankjes ook stonden.
 
 
Aan de deur dan maar een tros ballonnen...
 
***
 
Het bord is naar een idee van Pinterest.
 
En ja. Ook de taart maakte ik zelf. Wel 3 lagen.
En aangezien ik een heuse keukenprinses ben *ahum*
Schakelde ik maar de hulp van een vriendin in.
 
Het was ontzettend leuk te doen en voor de eerste keer vond ik hem toch heel goed gelukt..
 
 
Totdat ik vanmorgen de koelkast open deed...
 
Aaarghhh. de onderste laag was helemaal zacht geworden en ingezakt..
(heb ik weer)
Er maar het beste van gemaakt. Hij smaakte in ieder geval wel heel goed.
 
De cupcakes zagen er nog wel goed uit gelukkig.
 

 
Aimy heeft een heerlijke middag gehad met veel visite, veel lekkers, veel cadeautjes en uiteindelijk ook nog veel zon ;)
 
**
 
Aimy wou nog even poseren ;-)
 
 
Bij vertrek kregen alle vriendjes en vriendinnetjes van Aimy een klein bedankje voor hun komst.
 

 
Op naar volgend jaar!
 
XOXO
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten