zaterdag 18 mei 2013

Granny Squares.

Ik wou heel graag een granny square sprei voor mijn dochter, alleen kon in niet haken.
Na een aantal verwoede pogingen heb ik het maar opgegeven. Gelukkig vond ik een aardige dame uit mijn dorp die voor mij de sprei wou haken. ^-^)  Ik koos voor zachte kleurtjes.
 
 
 
 En wat ben ik er ontzettend blij mee! Nu nog over de schommelstoel in de babykamer.
Straks als sprei over haar "grote" bed!
 
 
*
 
Op een gegeven moment ging mijn beste vriendin een lakentje haken voor haar zoontje.
Toen begon het bij mij ook weer te kriebelen en heb ik mijn moeder gevraagd voor uitleg.
 
Daarna wat mooie kleuren katoen gekocht en aan de slag gegaan.
 
 
Ik gebruik Phildar Cotton 3.
 
Aangezien dit mijn eerste haak project zou zijn ben ik maar klein begonnen..
Een poppendekentje voor de pop van mijn dochter ;-)
 
 
Het bleek ontzettend verslavend dus al van alles gehaakt.
Nu ben ik net klaar met een poncho voor mijn dochter..
 
Een fijne avond en een gezellig Pinksterweekend toegewenst!
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten