donderdag 1 augustus 2013

Brocante....

 
Wat was ik al lang op zoek naar een oud draadmandje voor in mijn keuken.
Al heel wat uren op marktplaats en markten gespeurd. Ik vond een hele mooie foto via pinterest...

 
Maar alle draadmandjes die ik tegenkwam waren toch weer anders of niet de juiste kleur.
 
Een tijdje geleden ging in naar een fair in Haren en direct bij het eerste standje zag ik hem staan!!
Het draadmandje waar ik al zo lang naar zocht.
Die kon ik dus niet laten staan..
De stand was van Petit Brocante in Roden.
 
 
Hij staat zo mooi op mijn brocante kast.
 
 
Op marktplaats vond ik een oude keukenweegschaal.
Gek op de verweerde look en hij past perfect bij mijn draadmandje.
 
 
 
Voor op de schaal kocht ik oude bakvormpjes bij Tjotter Brocante in Assen.
Erg blij met de kleine witte tulband vorm.
 
 
 
De roze kommetjes vind ik te mooi om in de kast te zetten, dus die staan er ook bij. ;-)
 
Lieve groetjes,
Patricia

Geen opmerkingen:

Een reactie posten