woensdag 15 mei 2013

Kleine meisjes worden groot...

Het duurt niet lang meer... en dan gaat mijn dochter naar haar "grote meisjes" kamer.
Alhoewel, niet lang... nog een paar maand.. Maarja,  je kan niet vroeg genoeg beginnen met het verzamelen van leuke ideetjes ;)
 
Zo ben ik dus al een poos bezig met het uitzoeken van een behang, gordijnen, accesoires en ga zo maar door!
Uiteraard ook al een aantal van mijn ideetjes op Pinterest gepind.
 
 
Op internet heel wat afgespeurd naar behang en ook bij verschillende behangwinkels geweest.
Het moest niet te kinderlijk worden. Verder vindt ik pastelkleuren heel mooi en ben ik gek op bloemetjes. Ik wou graag iets met de kleuren blauw en roze.
 
Uiteindelijk heb ik een mooi en lief behang gevonden voor Aimy.
 
 
Het behang komt uit het Vintage behang boek van Borastater.
 
Het blauwe bloemenbehang komt onderaan en het roze bloemenbehang komt er boven.
In het midden komt dan het roze kanten behang die je nog net bovenaan op de foto ziet.
 
Op dit moment hangt er een grote witte lijst op haar babykamer waar ik het glas heb uitgehaald en met verschillende leuke stofjes een soort memobord van heb gemaakt.
Deze lijst komt straks ook weer op haar kamer te hangen alleen dan met een behangetje erin die ook uit het Vintage boek komt.
 
Een mooi bed hebben we al!
Daarboven komt een mooie tak te hangen die ik in het bos heb gevonden.
Deze staat nu te drogen. De tak ga ik verven en daar hang ik mooie kanten gordijnen aan.
In het midden van die tak komen leuke pompons te hangen in verschillende maten en kleuren.
Zo heeft ze haar eigengemaakte hemel boven haar bed.
 
De pompons liggen al klaar op zolder. Deze heb ik gebruikt als versiering tijdens haar eerste verjaardag.
 
 
 
Pfft, wat duurt het nog lang voordat het zover is. Kan niet wachten om te beginnen!
 
 
Liefs
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten