zondag 5 mei 2013

Project theekast!

Ik ben gek op oude kastjes!
Ik kan heel lang op Pinterest rondsurfen en dromen over al die mooie kasten en kastjes die daar te zien zijn!
 
Een poosje terug was ik met manlief naar een markt waar ik een ontzettend mooi theekastjes zag staan.
Ik was direct verliefd.... alleen niet op de prijs.
Dat kan wel anders dacht ik, dus die zelfde avond nog op marktplaats. ;-)
En ja hoor... Daar stond een heel mooi theekastje die opgeknapt moest worden.
Direct een bod geplaats en een paar minuten later was het theekastje al van mij!!!!
 
*****
En toen bedacht ik me.. Heb ik er wel plek voor? Hmm dat is van latere zorg.
 
*****
 
 
 
Eerst moesten alle latjes en glaasjes er uit. Zo kon ik overal makkelijker bij.
Daarna heb ik het kastje goed geschuurd en twee keer in de grondverf gezet.
 
Toen dat eindelijk droog was heb ik hem afgelakt met de kleur Soft Pearl.
Dit had ik nog op  zolder staan...
 
Maar wat een werk zeg! En natuurlijk moest het ook nog voor een tweede keer afgelakt worden.
 
Hierna kon manlief het kastje met alle losse onderdelen en glaasjes weer in elkaar zetten.
 
Ik kon niet wachten op het eindresultaat, maar eindelijk was hij dan klaar en had ik er ook al een mooi plekje in de woonkamer voor.
 
 
*
 
 
Wat ben ik er blij mee! Het was al het werk meer dan waard ;-)
 
 
 *****


Ook ben ik op zoek naar een mooie kledingkast voor op de kamer van mijn dochter die ik zelf kan opknappen. Al heel wat uurtjes op marktplaats naar leuke kasten gezocht, maar tot nu toe nog niet gevonden wat ik zoek.
Over een poosje gaan we haar babykamer om toveren tot een echte "meisjes" kamer.
Maar daarover later meer in een ander blog!
 
Have a nice day!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten