woensdag 15 mei 2013

Rommelmarkt Eelde.

Toen ik klein was stond ik altijd met mijn moeder en zusje op de rommelmarkt in Eelde.
Wat vond ik dat altijd leuk.
We zochten dan allemaal spulletjes en speelgoed bijelkaar wat verkocht mocht worden...
En dan gingen we bepakt en bezakt opweg. Met broodjes en pakjes drinken in de tas.
 
Ik kon nooit wachten tot we onze spulletjes konden uitsstallen op ons kleedje...
 
Zodra we dan wat hadden verkocht struinden mijn zusje en ik daar door de hallen om ons verdiende geld weer uit te geven aan leuke spulletjes.
 
Zo gingen we dus ook altijd weer bepakt en bezakt naar huis ^-^)
 
**********
 
Een paar weekenden geleden ben ik er weer eens geweest.
Helaas was dit de laatste zaterdag voor de zomerstop.
Het was dus erg rustig en er was maar een hal open.
 
Toch heb ik nog wat leuks gevonden! Waaronder deze lijst met oude afbeelding.
 

 
Is het geen plaatje?
 
 
Deze staat nu in mijn buffetkast te pronken.
 
 
Daarna nog even door naar Tjotter Brocante
Een gezellige winkel met allemaal brocante vondsten.
Daar vond ik deze mooie blikjes.
 
 

 
 
**
 
Liefs!
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten