zaterdag 20 juli 2013

Doilie love (2):

Ik had jullie beloofd weer een blog met foto's te maken van de doilie slinger die ik voor Aimy haar verjaardag heb gemaakt.
Hij is af!! Dus bij deze...
 
Ik heb een paar kleine aanpassingen gedaan.
Ik vond dat alle verschillende doilies het wat rommelig maakten dus heb ik uiteindelijk maar twee verschillende soorten doilies gebruikt.
Ook heb ik ander lint gebruikt om het zo iets rustiger te houden.
 
*
 
**
 
 
Zelf erg blij met het eindresultaat.
Aimy zei: oh mooooi!!
Haha, jaaja.. die praat mama gewoon na. ^_^)
 
 
**
 
 
Van de week bij de fournituren winkel geweest voor de satijnen roosjes.
Ik heb de doillies aan het satijnen lint genaaid en de roosjes er opgeplakt met boekbindlijm.
 
 
**
 
 
Het is eigenlijk zonde om de slinger alleen uit de kast te halen voor haar verjaardag.
Misschien hang ik de slinger daarna wel op haar kamer!
 
 
Benieuwd wat jullie er van vinden!
 
Lieve groetjes,
Patricia

2 opmerkingen: