maandag 10 juni 2013

Brocante vondst...

In mijn vorige blog vertelde ik over de mooie kast voor op mijn dochter haar kamer.
Ook vond ik daar mijn droomkast(je) voor in de keuken...
Een echte brocante kast. Ik was op slag verliefd! Gelukkig vond manlief de kast ook erg mooi!
 
 
 
We waren al een tijdje op zoek naar een kast voor in de keuken aangezien we weinig berg ruimte hadden en er van alles in de kelder stond. Zo lastig!
Dus hup, de steigerhouten side table / bar die we gemaakt hadden op marktplaats zodat er plek was voor de kast.
 
Al mijn mooie borden en schaaltjes staan er in en in de diepe laatjes is plek voor mijn bak spulletjes.
 
De kast heeft een haakje waarmee je het deurtje kan openen.
 
 
**
 
 
 
Wat ben ik ontzettend blij met dit kastje.
Het Maria beeld wat op de kast staat kocht ik in dezelfde winkel.
Een echt oudje in mooie pastelkleuren <3
 
 
***********
 

 
 
 
Fijne dag vandaag!
 

2 opmerkingen: