vrijdag 7 juni 2013

Verhuizing.

Twee weken terug zijn mijn schoonouders verhuisd.
Voor hun een nieuw begin in een nieuwe dorp...
 
 



Al ver voor de verhuizing vroeg mijn schoonmoeder of ik de inrichting van hun nieuwe huis op me wou nemen. Wat een eer! Toch ook nog wel spannend, want was als ze er niet blij mee waren!
 
Voor de verhuizing had mijn schoonmoeder mooie kleuren verf gekocht en allerlei spulletjes een fris verflaagje gegeven waardoor het weer nieuwe lijkt!
 
 
Eindelijk waren ze over.
Daar ging ik dan, op weg met allerlei spulletjes van zolder om dit te combineren met hun eigen meubels en accessoires.
 
Het was ontzettend leuk om te doen. Heerlijk om met allerlei leuke spulletjes in de weer te zijn.
Mijn schoonouders waren erg tevreden met het eindresultaat.
Pfieuwww ^_^)
 
 
 
 
Toen alles naar tevredenheid was ingericht hebben we samen nog een canvas doek in een mooie oudroze kleur geverfd. Gedeeltelijke met kant bekleed en er een "herinneringsbord"  van gemaakt.
Een mooie trouwfoto er op gespeld en hun trouwkaart. Ook het huwelijks bedankje voor de gasten mocht niet ontbreken en een aantal lieve hartjes.
 
De lijst staat nu te pronken op de slaapkamer van mijn schoonouders.
(Helaas geen foto van.)
 
Toen ik weer naar huis reed kwam ik langs een brocante winkeltje die ik niet kende.
Even een tussenstop gemaakt ;)
 
En daar vond ik dan eindelijk de kledingkast voor op de slaapkamer van mijn dochter !
Yoepie!!!!!
 
Hierover later meer in een volgende blog.
 
Voor nu, sweet dreams <3
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten