vrijdag 28 juni 2013

Heerlijke knutselmiddag met mijn dochter!

Wat een heerlijke middag heb ik gehad met mijn kleine meid.
Samen aan de keukentafel met elk ons "knutselproject"
 
Een stapel papieren op tafel en mooie potloden en (uitwasbare) stiften voor Aimy.
Voor mij een oude krans van zolder, lijmpistool en verschillende bloemetjes, parels etc om de oude krans op te leuken.
Natuurlijk mocht wat lekkers op tafel niet ontbreken....
 

 
Eerst alles een "plekje" gegeven op de krans om daarna alles met het lijmpistool vast te lijmen.
Ook zo'n krans maken? Denk er dan goed om dat je alles goed verdeeld (ook qua kleur).
 
*
*
 
 Ik heb zachtroze en witte roosjes gebruikt.
Verder groene besjes, 2 verschillende soorten bolletjes, parels en parelmoer kleurige hartjes.
 
Blij met het eindresultaat:
 
 
**
 
 
Ik heb de krans nu op mijn eettafel liggen met een mooi waxinelichtje er in.
Wat staat dat gezellig.
 
 
Fijn weekend allemaal!
 
xoxo
 
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten