maandag 24 juni 2013

Familiestuk...

Wat ben ik ontzettend blij met mijn buikkastje!
Des te meer omdat deze van mijn beppe (oma) is geweest!
 
Het buikkastje heeft bij mijn beppe in de woonkamer gestaan, maar hij heeft ook als nachtkastje gediend.
 
En nu staat hij weer bij mij in de woonkamer!!
Wel na een verfbehandeling.. want de oorspronkelijke grenen kleur sprak mij dan weer niet aan ;)
 
 
Eerst zorgvuldig de oude greepjes van het kastje gehaald.
Toen geschuurd en daarna in de grondverf gezet.
 
De buitenkant van het kastje is geverfd in de kleur Pearl White.
De lades heb ik een andere kleur gegeven, Toermarlijn.
 
 
 
De oorspronkelijk oude greepjes heb ik er weer op gemaakt.
 
Op mijn kastje een stapeltje Ariadne @ Home's en een mooi boekje die ik bij een vriendin van mij kocht.
Ze heeft een gezellige winkel in het dorp waar van alles te krijgen is.
 
 
 
Daarnaast staat in een dienblad een oud vogelkooitje met daarin dennenappels, eitjes een prachtige parel tak en een heerlijk geurende kaars.
Her en der "hangt" een lief klein vogeltje...
 
 
De mooie parel tak en geurende kaars kocht ik lang geleden bij Sil's Home.
 
 
**
 
**
 
Bye

Geen opmerkingen:

Een reactie posten